Ha szívesen időzöl Jane Austen korában, sétálnál a hajdani Cranford utcáján vagy Downton Abbey falai között, netalán vásárolnál a 'The Paradise' áruházban, jó helyen jársz. Kizárólag romantikus HÖLGYEKNEK!

2011. március 4., péntek

Tekergettem

Tudom én hogy kapható már erre a célra is szerkentyű, de mindig is vonzódtam a legegyszerűbb, bár időigényesebb megoldásokhoz. Lehet hogy rajtam kívül már szinte mindenki ismeri a gombolyítás ezen formáját, de én annyira örülök neki hogy közzéteszem legfrissebb művemet.


A szép forma mellett még sok jó tulajdonsága van. Nem túl szoros, nem túl laza az elkészült gombolyag, és amikor nincs kedvem kötésmintára koncentrálni, vagy a családom igényli hogy aktívan beszélgetni is tudjak, vagy csak néhány percem akad, tekergetek.
Ezt a darabot 5 dkg csipkefonalból gombolyítottam hurkapálcikára. Talán két hétig is készült, de nem volt sürgős, mindig olyankor folytattam amikor úgysem csináltam volna semmi mást.


Én először Bernadette blogjában találkoztam ezzel a módszerrel aki videót is készített róla: http://www.youtube.com/watch?v=pNQEJOue5B8
Előbb ceruzával kísérleteztem a vékonyka fonalaim miatt, majd hurkapálcával és az utóbbi is bevált. Érdemes kipróbálni, én azóta szeretek gombolyítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...