Ha szívesen időzöl Jane Austen korában, sétálnál a hajdani Cranford utcáján vagy Downton Abbey falai között, netalán vásárolnál a 'The Paradise' áruházban, jó helyen jársz. Kizárólag romantikus HÖLGYEKNEK!

2012. július 1., vasárnap

Kékességek

    Kékségük ellenére két nagyon különböző fonal készült mostanában. Ami ugyanaz, a Rikkeréktől származó finom merinó gyapjú.
Az első olyan kopottas farmeros hangulatú, a lilás és kékes árnyalatok véletlenszerűen követik egymást.  116 g 330 m.




    A másikat úgy festettem még 'szalag-korában' és úgy is fontam meg, hogy zöldből a kékbe majd a lilába 'megy' a teljes hosszon át, tehát egy színátmenet az egész. Az utolsó képen talán látszik. A színei bár sötétek (a lányom szerint komorak, de mit várjon az ember egy 18 évestől), jóval élénkebbek az előzőnél. Kevés világos melír tarkítja az összképet. Nekem nagyon tetszik. 111 g 407 m




6 megjegyzés:

  1. Ezek is gyönyörűségesek, bár nekem inkább a felső bejövős.

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő nagyon szép de nekem is inkább a felső ami nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, kedvenc színvilág. Nekem az alsó.

    VálaszTörlés
  4. Jaj , de gyönyörűek !!!!:)

    VálaszTörlés
  5. nekem mindkettő, és nagyon! :)

    VálaszTörlés
  6. Egyre jobban kedvelem a kéket!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...