Ha szívesen időzöl Jane Austen korában, sétálnál a hajdani Cranford utcáján vagy Downton Abbey falai között, netalán vásárolnál a 'The Paradise' áruházban, jó helyen jársz. Kizárólag romantikus HÖLGYEKNEK!

2012. november 24., szombat

Színek nélkül színesen

Színek hozzáadása nélkül, természetes színüket meghagyva fontam a különböző gyapjúkat natúr fonalakká. Nem mondom hogy nem volt néha unalmas, de boldog vagyok hogy megcsináltam.
Mindegyik csak majdnem 10 dkg, néhány g veszteségem minden esetben lett sajnos a fonás során. 
A színükön kívül a fajtájuk és finomságuk is kicsit eltérő, de igyekeztem hasonló vastagságúra készíteni őket.
Akit további részletek érdekelnek az egyes fonalakról, a Meska-oldalamon megtalálja. :)

4 megjegyzés:

  1. A szürke, fekete nagy kedvencem, de egyetértek Eszterrel, gyönyörű mind!

    VálaszTörlés
  2. Nekem ezek nagyon bejönnek. Hogy kemény idegrendszer kell a megfonásukhoz az tuti, hiszen sok izgalom nincs színügyileg, de így megfonva csodálatosak...

    VálaszTörlés
  3. ezek az én színeim! bárcsak MIND az enyém lehetne...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...