Ha szívesen időzöl Jane Austen korában, sétálnál a hajdani Cranford utcáján vagy Downton Abbey falai között, netalán vásárolnál a 'The Paradise' áruházban, jó helyen jársz. Kizárólag romantikus HÖLGYEKNEK!

2013. május 27., hétfő

Megváltozott kicsit...

   Az 'édesanyja sem ismerne rá'... akarom mondani a tervezője... :)
Ez bizony Vég Anett csíkos kardigánja, úgy bizony! Csíkok nélkül, és 'megrövidítve'.
Nagyon jól követhető a leírás, nagyon örülök neki, máskor is fogom használni!
Különleges fonalat találtam hozzá. :)) Egy turkálóban bukkantam rá néhány gombolyagra. PATONS Fiona "For the Shetland look" 51% gyapjú 49% akril, Made in Great Britain. Kétágú, kicsit hasonlít a kézi fonású fonalakra. Azért lett rövid ujjú, mert 'eddig nyújtózkodtam...'
Nagyon szívesen és gyakran hordom önmagában és hosszú ujjú pamut fölé is.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! A színe is, és imádom ezeket az egyszerű darabokat.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szép lett! Én is szeretem az ilyen letisztult holmikat.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! hol találhatok hozzá tecnikai leirást? előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen mindegyikőtöknek! :)
    Erzsébet, a szövegben a barna betűs "csíkos kardigán" egy link, rákattintva, a Barka fonalboltból lehet megvásárolni a leírást. Megéri szerintem, főleg így hogy alap darab és variálható, a minta pedig jól érthető.

    VálaszTörlés
  5. elegáns, nőies, "örök" darab. nagyon szép fonalat találtál hozzá!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...